PIM Print heeft zich altijd willen aanpassen aan de verschuivende markt en de steeds veranderende manier van werken. PIM Print bevindt zich in een industrie waar techniek zich elke vijf jaar compleet vernieuwd en dat moet worden bijgehouden, dit geldt ook voor uitingen naar buiten. In dit kader heeft PIM Print diverse namen gedragen:

 

1982 pim van der meer grafische drukwerk service

1982 - Pim van der Meer Drukwerk Service
Bij de start van het bedrijf en in het bezit zijnde van een stencilmachine, werden activiteiten gevoerd onder de noemer Drukwerk Service. Hierbij zijn de lokale sportvereniging en een enkel bedrijf klant. Drukwerk is voornamelijk zwartwit of in 1 kleur gedrukt en produktie heeft een ambachtelijk karakter. Dit zou in loop van tijd worden uitgebreid met offsetpersen en fullcolor druk, met beperkte middelen welke voor die tijd maximaal haalbaar waren.

1986 drukkerij pim van der meer

1988 - Drukkerij Pim van der Meer
Er wordt verhuisd naar een groter pand met betere bereikbaarheid en er is meer personeel nodig. Pim groeit uit tot een volwaardig drukkerijbedrijf met eigen ontwerp- en beletteringsafdeling. 

2004 pim grafische communicatie

2004 - PIM Grafische Communicatie
Door te blijven investeren in nieuwe technieken wordt niet alleen het produktiebereik groter, ook kunnen aanverwante items steeds makkelijk in huis worden geproduceerd. Pim is niet langer een traditionele drukkerij maar inmiddels ook totaalleverancier van drukwerk in het breedste assortiment en met een eigen team van ontwerpers.

2012 pim print online drukkerij

2012 - PIM Print
De laatste jaren zet Pim in op snelheid en is er sterk geïnvesteerd in een digitale werkstroming. Mede door groeiende internetactiviteiten en geautomatiseerde systemen loopt het bedrijf voor in het toepassen van moderne technieken. De vraag naar sneller leveren weet PIM Print te beantwoorden met standaard bezorging in 24 uur binnen Nederland en België.

   

 Bekijk ook PIM Print in de media >